1a November.

Nu börjar det banne mig bli vinter på riktigt. Är väl en 10-11 grader här, burrr!
Vill bara få vintern överstökad så sommaren kan komma igen!
I lördags va vi i Hoboken hos Helena o Anthony, där gick vi ut på en tysk restaurang o jag åt pilgrimsmusslor, inte jättetyskt men va fan, dom hade bara kalvschnitzel o nä tack o sen typ massa korvar o det va jag inte alls sugen på! Sen gick vi hem till dom o hängde lite innan Mike o jag körde hem. Både jag o Mike va jättetrötta så jag slockna som ett ljus när vi kom hem. Förhoppningsvis kan vi snart ha Helena o Anthony att komma över eftersom vi får vår soffa på lördag. Vi har även tittat lite på andra möbler, så såfort vi fått upp det så kan man börja ha folk över, ska bli kul.
Av någon anledning är vår granne hemma, villket hon inte brukar va kl 13.20 en måndag men det är hon, o det va ju själve fan vad hon väsnas, jag tror på fullt allvar att hon möblerar om i sitt sovrum. Hon går som en elefant o släppar saker över golvet. Börjar bli riktigt irriterande om jag ska vara ärlig. Igår natt kunde vi t o m höra henne snarka, jag menar va fan bara för att man bor i lgh betyder väl inte det att man ska behöva höra grannen snarka, golvet måste ju vara så tunt att jag börjar oroa mig för att jag ska ha hennes säng i mitt sovrum en dag!
Men men, nu ska jag äta lite lunch:)
Här kommer lite bilder från i lördags*va fan nu hammrar människan*


Hos H o A i Hoboken.

Äter cheese and crackers!

Min älskling!

På restaurangen.

Bröööd :)

Jag o baby :)

Mina scallops*pilgrimsmusslor*

Musslor, pommes o spenat, härlig blandning, men gott va det :)

Mikes mat, wienerkorv med potatismos o surkål :/ hehe!

Nä nu måste jag gå o ta tvätten,
Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

Cheese and crackers som fint folk ;P

Postat av: Pappa

Hade inte varit dumt med lite pepperjack!

Postat av: Sofie

Sanna nu ska du inte va avundsjuk. Drick du din vanilj cola o va tyst :)

Ja du pappa, jag få skicka lite. :)

Postat av: cilla

verkar vara en jobbig granne eller så är där väldigt lyhört.........öronproppar skulle kanske fungera?

Postat av: Sofie

Jag tror att det är väldig lyhört. Det låter som om hon bor i våran lgh men det är väl bara att vänja sig, tyvärr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback