WTF, insnöade.

Igår hade vi en riktig jäkla snöstorm. Det snöa hela dagen, hela kvällen o hela natten. Skit mycket snö alltså.
Mike o jag va ute o fjönta oss i snön igår, skit kul. I morse gick han upp 4.30 o börja försöka skotta ut bilen. Det tog honom nästan 3 timmar att få ut den. Kl 7 ringde han mig o sa att jag va tvungen att komma ut, bilen hade fastnat, så Mike fick putta o jag gasa. Men det blev ändå inget jobb för honom idag, vägarna är fortfarande livsfarliga o med tanke på att man inte har några vinterdäck i detta landet innebär det livsfara, a big no no alltså!
Jag tror nog vi har fått ungefär 50 cm, usch hoppas det försvinner snart igen. Det blåser som fan med!



Kul o öppna dörren o se detta!




Hahaha deras trappa till dörren är borta.


Mike va duktig o skottade vår gång till parkeringen.




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

fy fan så mkt snö på en gång! här har de legat hela tiden, börjar fan bli långdraget alltså! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback