Til death do us apart! Tveksamt!

Godmorgon,
Eller ja god förmiddag, kl är halv elva här.
Vet inte var jag ska börja, men igår hade Mike sin julfest. Oh det hela börja med att som jag skrev i ett tidigare inlägg att om Mike vill gå ut med dina kolleger så är det fine men jag vill gärna vet innan. Men ja, vid ca 22 ringde Mike mig o sa att han skulle bara ut o ta en drink på en bar för att det va någon på hans office som tydligen gick i pension till sommaren, så detta va hans sista julfest, så den här människan ville då bjuda kollegerna på en drink.
Jaja jag blev iallafall sjukt irriterad o sa till han att det kan väl inte vara så jävla svårt att bestämma sig dagen innan om man ska ut eller inte, men nej han skulle inte ut. Han skulle va den som kom till jobb tidigt o skratta åt dom som va bakis! Ja som ni ser så blev det ju inte så, utan det sluta med att jag skällde ut honom o sa till han att ha så roligt sen smällde jag på luren. Vid 23.15 ringde han o sa att han satt på NY Pennstation o att han skulle ta tåget så han va hemma 00.15. En stund senare ringer han o frågar om jag kan hämta honom på en annan station för att han ska slippa åka tåg så länge, jag sa till han att jag tänker inte köra runt i mörkret o leta efter en tågstation som jag aldrig varit vid, plus att jag hatar att köra efter GPS o det är ennu värre i mörker. Okey fine, 00.10 hoppa jag in i bilen o börja köra, när jag kommit halvägs ringer telefonen och han säger I missed my fucking stop! Ni skulle hört mig, jag blev vansinnig! Så det va bara upp med GPSen o försöka hitta Summit station som han va på. Det tog ungefär 10min så va jag framme, inte långt kan man tycka, men mitt i natten utan gilltit körkort är det fan inte kul kan jag säga! Men iallafall, jag hitta han iallafall o ser att han är wasted! Han hoppar in i bilen o omg han lukta som en hel flaska rom! Jag börjar köra o då börjar kan göra såna konstiga ljud så jag tittar på han o frågar om han behöver kräka, men han säger nej. 20 sec senare säger han hur långt är det kvar o jag svarar att jag vet inte för jag har inte en jävla aning om var vi är, då säger han att han behöver spy. Jag lörde rally hem. När vi väl va hemma slet han av sig kläderna o kasta sig på sängen. Det tar inte många minuter innan han säger omg o flygger in på toa, o jag behöver ju inte gå in på detaljer vad som hände där inne men det va nästan så jag med spydde. I morse mådde han inte bra det kan jag lova, han försov sig o missa tåget. Riktigt patetisk va han. Han bad även om ursäkt typ 27 gånger o sa att jag hade räddat honom o en massa sån bullshit!
Jaja som det kan gå, jag är glad att han mår skit idag för då kanske han fattar att han inte kan hinka i sig hur mycket som helst. Jag säger inte att han inte ska få dricka, men man behöver ju inte vingla fram!

Jaja nu ska jg dricka en kopp te.
Peace

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cilla

ja visst är dom patetiska när det druckits för mycket, men vissa straffar gud meddetsamma!! man njuter ju lite när de lider....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback