Storm

Jaha då satt man här igen. Va ju ett tag sen jag skrev något nu så det va hög tid att uppdatera.
Förra veckan va det ju thanksgiving o då va vi hos Mikes uncle Billy o hans man James. Mycket trevligt! Är ju inte så glad för thanksgiving mat men kalkonen va god.
Och cheesecaken som jag slitit med i två dagar uppskattades så det va kul.
I helgen har jag o Mike yrt runt från affär till affär, köpte julgranskulor o allt som man behöver till julgranen, o villken tid det tog. Mike vill ju ha multicolor i julgranen o jag sa över min döda kropp!!
Så under lång tid fick jag bearbeta honom o få han att förstå att det är tacky med för många färger. Oh självklart lyckades jag övertala honom, så vi köpte silver, vit o rött. Ville igentligen inte ha rött heller men han får ju ha något. Men men, nu har vi iallafall allt till julgranen för utom en tree topper men vi letar fortfarande efter den ultimata änglen :)

Igår va Mike på nån fest efter jobbet, för att fira att dom bytt trading system.
Jaja, jag körde o hämta han vid tåget vid halv tio tiden, o omg han hoppar in i bilden o bara reek av alkohol, men han hävda att han enbart drukit öl, jo tjena! O sen säger han att alla hans kolleger hade sagt att dom ville att han skulle följa med till en bar efteråt. Jag blir så lack, för Mike fattar inte. Han tror typ att jag blir sur om han vill gå ut med sina kollegor, o så är inte alls fallet. Men något jag hatar är när han säger nej älskling jag kommer direkt hem o sen ringer han o säger att åh dom lyckades övertala mig. Sånt gör mig riktigt pissed of, o det sa jag till han igår. Vill du gå ut med dina kolleger är det fine, men jag vill veta det innan.
Jaja han va nitad iallafall o när vi kom hem börja han ju kladda på mig direkt, o jag bara men för helvete. Helt plötsligt får han då för sig att han va hungrig, så jag fick ju då ställa mig o steka en hamburgare till han, när han ätit den så ställde han sig o gjorde en peanut butter/jelly sandwish och efter det drog han fram mina oreos o mjölk. Tio minuter senare sov fyllot på soffan, haha :)
I morse bad han om ursäkt för being retarded!  Hahahahah!

Jaja idag stormar det som bara den, o dom har gått ut med varningar om kraftigt åskväder. Det är typ 15 grader ute, o väldigt fuktigt så det lär nog bli åska sen. Hoppas det blir när Mike kommit hem.
Det regnar o blåser så mycket att vårt fläcktutag på väggen står o smäller o snurrar.

Medans Mike va på pary igår så fixa jag lite här hemma. Så här är lite bilder!
Saknar er alla där hemma, puss

Ljusstakarna åkte upp i söndags :)










Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

fan vad snygg bloggen blev! OCh såååå lika våra killar e alltså. Jag skiter i om Peter ska ut men jag vill gärna veta de, men killarna ska alltid få de å låta som man hindrar dom, å så får man ju dåligt samvete... men de e ju inte de det handlar om, man vill ju planera,... dom fattar inte sånt hah =) skönt å veta fler har de likadant ^^

Postat av: Sofie

Tack :)

Hahaha ja det här jäkla manssläktet!

Ja man vill inte sitta där i telefonen som något jäkla mongo och bara jaha jaja men ha det så kul då, medans jag sitter här hemma och ugglar! Planering är a-o, men det fattar dom inte.

Kram

Postat av: Iza

Shiit vad über med "christmas edition" på oreos! Hihi! VAd smakar dom då?



Får ni inte snö där?



kram

Postat av: Sofie

Hahaha, dom smakar precis likadant som dom med vit i, bara färgämne i krämen.

Jo snö får vi, men den har inte kommit än. Kommer inte lika tidigt som i Sverige och oftast inte lika mycket heller. Sen försvinner den oftast lite tidigare med. Vintern här är ungefär mellan dec och feb. Så inte riktigt lika lång som hemma. Har sätt på foto att där är massor av snö hemma :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback