5, Vad är kärlek.

Omg villken fråga. Jag vet inte vad jag ska säga för jag tror inte det finns något svar på frågan.
Jag tror att kärlek är olika för varje individ, vad kärlek är för mig kanske är något annat för en annan.

För mig finns där olika typer av kärlek.
För mig finns där typen av kärlek där du älskar någon som en partner.
Men där finns även kärleken du känner för dina vänner och familj.

Igentligen så är väl all kärlek i sig samma, men den har olika "inriktningar".
Jag känner ju samma kärlek för min familj som jag känner för Mike, men med två olika "inriktningar".

Att ge kärlek och att få det tillbaka är otroligt viktigt tror jag.
Om man inte får lov att känna sig älskad tror jag att man är fruktansvärt olycklig.

Även om jag kanske inte är den mest känslomässiga, och öppna människa om hur jag känner så är jag otroligt tydlig när någon betyder något för mig.

Nä denna frågan va inte lätt att svara på, men något jag tror på är, att ju mer kärlek du ger desto mer får du tillbaka!

So keep on loving people <3

Peace





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback