3, Mina föräldrar.

Ja jag har ju självklart världens bästa föräldrar :P
Mamma Karin 47år och Pappa Stefan 52 år, om jag minns rätt efter vad jag hört träffades dom när mamma va 14 och pappa 20, man må tycka att åldersskillnaden är stor, men enligt mamma va hon mogen, villket jag i dag har svårt att tro, höhö! När mamma va 22 och pappa 28 föddes jag.
Mamma jobbar som dagisfröken och har alltid gjort, började plugga till lärare i dom lägre åldrarna nu i höstas.
Pappa jobbar inom försvaret och har jobbat på p7 i revinge så länge jag kan komma ihåg eller ja, jag har ett mycket svagt minne av att han jobba på kyrkansbarntimme när jag va lite, men just nu är han i Afghanistan och jobbar. Han åkte nu i November och kommer va klar i Maj nästa år.

Båda är födda i Malmö stad, mamma i Husie o pappa på Kirseberg, precis som jag.
Mamma växte upp på Segevång och pappa kan jag inte komma ihåg, Kirseberg kanske.

För övrigt är dom simply the best! <3

Okey jag ser ju inte klok ut på den här bilden, men detta var när mammis, pappis och syster hälsa på mig förra sommaren :) 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

awe vad sött. ja tycker inte åldersskillnaden e särskilt stor faktiskt, peters föräldrar har tio år emellan! kärlek har ingen ålder hehe. kram

Postat av: Sofie

Hehe nej det är väl inte så farligt, skoja bara lite med mamma :) Och som du säger kärlek har ingen ålder. Kram

Postat av: Mamma

Ursäkta!! För det första är jag 46 år och för det andra är pappa född i Husie och jag på Segevång. Båda har tillbringat tonåren på Kirseberg! Annars var det i runda slängar rätt:) Puss

Postat av: Sofie

Amen ursäkta för fan! Jag hade för mig att du blev 47 detta året. Jajja det är inte så noga, hahaha :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback