2, Min första kärlek.

Om jag ska va ärlig så kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg.
Jag tror att min första kärlek va Zebbe, vår föräldrar hade känt varandra sedan innan vi föddes. Jag föddes 86 och Zebbe 87 men efter som jag född sent på året och han tidigt så var det bara 3 månader*tror jag* mellan oss.
Vi växte upp tillsammans med andra ord och jag är rätt säker på att han va min första kärlek, hehe!

Men det är svårt att komma ihåg, när man är liten känns det som att man är kär typ hela tiden. Är det inte i ens egen pappa så är man kär i kusinen. Men allting är ju relativt, när man va 5 år och jättekär i grannen trodde man att man aldrig kunde älska mer än så, men när man sen blir äldre så förstår man hur fel man hade.

Jag va kär mycket som liten, jag hade en ny förälskelse var varanan dag.

Måste säga att jag är glad över att inte va i den åldern längre, att behöva fråga chans och bli turned down.
Att bli så ledsen för något som i dag inte betyder något, usch ja det är inte lätt att vara liten :)

Peace <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappa

Det inte lätt att vara liten, och det är inte lätt att vara stor heller. Fin bild på dig och Mike. Här i Afg, har det varit +20gr idag. Puss och Kram på dig.

Postat av: Sofie

Hej pappis,

Tack, den är från våran förlovningsfest.

Det är kallt här nu, kom ett par snöflingor igår, men inget som la sig, man såg dom bara i luften. Nu kommer Sanna snart. Puss o Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback